Rhymes - I have, who has?

Předmět:
Počet stran:
4
Velikost: 2.4 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 3. 2024
Sdílet:

24 karet na procvičení výslovnosti pomocí slov, která se rýmují.

Návod k výrobě:  Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme

Jak s materiálem pracovat:

Karty rozdáme žákům. Začíná žák, který má zelenou kartu a přečte ji. Na tuto kartu reaguje žák, který má rým, na slovo mouse a pokračuje otázkou na své kartě. Tak to jde plynule, až se skončí opět u žáka se zelenou kartou. Během mluvení žáků dáváme pozor, zda-li nezapomínají říkat u slov i neurčitý člen. Můžeme též vysvětlit pravidla otázek na podmět, pokud se s nimi ještě žáci nesetkali.

Rýmy: mouse-house, carrot-parrot, boys-toys, ring-king, cat-rat, moon-spoon, coat-goat, door-floor, bear-pear, key-tree, pen-ten, honey-sunny 

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

1615
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
I have/Who has procvičující nepravidelné množné číslo. Celkem 24 kartiček. Man, woman, child, person, tooth, leaf, mouse
35.00 Kč
509089
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Cíl materiálu: Žáci si procvičí slovní zásobu nebo gramatiku hravou formou, na tabuli, ve dvojicích či samostatně s
45.00 Kč
1752
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Sebehodnocení žáků, kdy po hodině nebo na konci vyučování, dá každý svůj kolíček na konkrétního smajlíka.
0.00 Kč
14916
Anglický jazyk
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pět aktivit: Say and Cover, Say and Cover – young learners, Read and Cover, Read and Cover – young learners, Mini book
50.00 Kč
Rhymes - I have, who has? Rhymes - I have, who has?
24 karet na procvičení výslovnosti pomocí slov, která se rýmují. Návod k výrobě:  Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme Jak s materiálem pracovat: Karty rozdáme žákům. Začíná žák, který má zelenou kartu a přečte ji. Na tuto kartu reaguje žák, který má rým, na slovo mouse a pokračuje otázkou na své kartě. Tak to jde plynule, až se skončí opět u žáka se zelenou kartou. Během mluvení žáků dáváme pozor, zda-li nezapomínají říkat u slov i neurčitý člen. Můžeme též vysvětlit pravidla otázek na podmět, pokud se s nimi ještě žáci nesetkali. Rýmy: mouse-house, carrot-parrot, boys-toys, ring-king, cat-rat, moon-spoon, coat-goat, door-floor, bear-pear, key-tree, pen-ten, honey-sunny 
 
UUCZ-516618
Anglický jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00