Strunatci

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 3.28 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 2. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří.

Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů.

Žák rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin.

 

Žák umí popsat tělo strunatců.

Žák zná pojem druhoústí živočichové.

Žák zná podkmeny strunatců.

Žák zná typické znaky pláštěnců.

Žák umí charakterizovat třídu sumek, salp a vršenek.

Žák ví, kde pláštěnci žijí.

Žák zná typické znaky bezlebečních.

Žák dokáže popsat potravu a výskyt bezlebečních a vyjmenovat alespoň jednoho zástupce.

 

Obsah:

  • strunatci
  • pláštěnci
  • bezlebeční
  • průvodní list
  • řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

 

Lze vytisknout i černobíle.

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

436119
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla kroužkovců. Žák umí kmen taxonomicky rozdělit
25.00 Kč
450115
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Brožura obsahuje: PL Vývojový cyklus - typy kukel a jejich charakteristiku. Spíše
30.00 Kč
423395
Biologie
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Seznamte se s ochrannou lesa - ZDARMA k dispozici 2 pracovní listy. První se zabývá kategoriemi ochrany lesa a druhý na
0.00 Kč
333883
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Rozvrh hodin na téma PŘÍRODA na nástěnku obsahuje: Rohový obrázek formátu A5 Dny v týdnu Hodiny 1. - 9. Jednotlivé
25.00 Kč
Strunatci Strunatci
Cíle: Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří. Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Žák rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin.   Žák umí popsat tělo strunatců. Žák zná pojem druhoústí živočichové. Žák zná podkmeny strunatců. Žák zná typické znaky pláštěnců. Žák umí charakterizovat třídu sumek, salp a vršenek. Žák ví, kde pláštěnci žijí. Žák zná typické znaky bezlebečních. Žák dokáže popsat potravu a výskyt bezlebečních a vyjmenovat alespoň jednoho zástupce.   Obsah: strunatci pláštěnci bezlebeční průvodní list řešení   Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.   Lze vytisknout i černobíle.
UUCZ-490474
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>6.>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Živočichové
25.00