MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI - Běhací diktát

Ročník:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 256.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 11. 2023
Sdílet:

MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI – 13. listopad

DOPORUČUJI:

  • Kartičky s diktáty zalaminovat a používat opakovaně.
  • Rozmístit po třídě nebo chodbě.
  • Děti mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích.

BĚHACÍ DIKTÁT:

Ve dvojicích: Jeden žák sedí s pracovním listem v lavici a druhý žák běhá k diktátům (srdíčkům) a snaží se se předat, co nejvíce informací. Poté společně odpovídají na otázky (v běhání se v průběhu mohou prostřídat).

Samostatně: Žáci běhají samostatně k diktátům (srdíčkům) a následně odpovídají do tabulky na otázky.

MATERIÁL OBSAHUJE:

  • úvodní list
  • 9 kartiček – SRDÍČEK
  • tabulku s otázkami
  • správné řešení

Otázky:

Kdo byl laskavý?

Ke komu byl laskavý?

Čím projevil svou laskavost?

Kdy se to stalo?

Další produkty od autora Natálie Szotkowská

526240
Český jazyk
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Materiál k VELIKONOCÍM a PAŠIJOVÉMU TÝDNU. Lapbook plný informací, vybarvování a tvoření. Lže využít v hodinách ČJ (např
69.00 Kč
510152
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Určování správného vzoru u podstatných jmen rodu ženského. Roztřídění podstatných jmen do košíčků a velikonočních
35.00 Kč
475637
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Materiál lze využít jako výukové karty pro tvorbu plakátu nebo běhací diktát. MATERIÁL OBSAHUJE: · úvodní listy · 16
39.00 Kč
343381
Nezařazené k předmětu
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Narozeninovník
GIRLANDA k výzdobě třídy a oslavě narozenin – k tématu „Zoologická zahrada“. BALÓNKY k dopsání jmen, popř. i přesné
37.00 Kč
MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI - Běhací diktát MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI - Běhací diktát
MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI – 13. listopad DOPORUČUJI: Kartičky s diktáty zalaminovat a používat opakovaně. Rozmístit po třídě nebo chodbě. Děti mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích. BĚHACÍ DIKTÁT: Ve dvojicích: Jeden žák sedí s pracovním listem v lavici a druhý žák běhá k diktátům (srdíčkům) a snaží se se předat, co nejvíce informací. Poté společně odpovídají na otázky (v běhání se v průběhu mohou prostřídat). Samostatně: Žáci běhají samostatně k diktátům (srdíčkům) a následně odpovídají do tabulky na otázky. MATERIÁL OBSAHUJE: úvodní list 9 kartiček – SRDÍČEK tabulku s otázkami správné řešení Otázky: Kdo byl laskavý? Ke komu byl laskavý? Čím projevil svou laskavost? Kdy se to stalo?
UUCZ-420611
Český jazyk>Český jazyk - psaní>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Pravidla třídy>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Emoce
33.00