Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

366255
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Žáci interaktivní formou procvičují příklady do 19.
40.00 Kč
281375
Fyzika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci jsou testováni se znalostí vnitřní energie a tepla. Publikace slouží k prohlubování znalostí na dané téma.
40.00 Kč
277389
Vlastivěda
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Publikace seznamuje žáky s ústeckým a libereckým krajem, s městy, řekami, průmyslem a památkami.
40.00 Kč
268441
Fyzika
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci si interaktivní formou zopakují látku z fyziky na tématech: elektroskop, domácí výroba článku, elektrolyt, částí
60.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00