Já mám, kdo má...? Násobilka

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 7.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 11. 2023
Sdílet:

Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník.

Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet.

Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.

Další produkty od autora Ivana Neumannová

246906
Dějepis
4., 6.
Pracovní listy
Materiál se týká pochopení určování jednotlivých časových úseků - DEN, MĚSÍC, ROK, STOLETÍ, TISÍCILETÍ. Na základě práce
49.00 Kč
274368
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diář učitelský
Praktický učitelský zápisník (diář) je vhodný pro učitele 1. stupně (2. stupně). Každý si může vytisknout v takovém
49.00 Kč
409827
Matematika - geometrie
3., 4., 5., 6.
Pexeso
Kartičky slouží k procvičení polohy bodů (souřadnice). Vhodné do 3. - 5. třídy. S tímto materiálem procvičíte orientaci
29.00 Kč
247726
Etická výchova
2., 3., 4.
Pracovní listy
Vedení deníku patří k jedním oblíbených činností žáků v mladším školním věku. Lze s ním pracovat v rámci hodin ČJ i EV
59.00 Kč
Já mám, kdo má...? Násobilka Já mám, kdo má...? Násobilka
Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník. Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet. Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.
UUCZ-433210
Matematika>Já mám, kdo má>Ostatní>3.>4.
29.00