VÁNOCE - kolíčkování (stíny)

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
9
Velikost: 16.14 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Tematický soubor "VÁNOCE - kolíčkování (stíny)" obsahující celkem 48 kartiček je určen k aktivitě "kolíčkování" a je zaměřený na rozvoj zrakového vnímání.

Cílem této aktivity je připnout kolíček na políčko se správným stínem.

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ.

Kompetence dle RVP PV, které soubor rozvíjí:

  • kompetence k učení
  • kompetence k řešení problému

Vzdělávací oblasti, které se k této aktivitě vztahují:

  • Dítě a jeho tělo
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.), ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)
  • Dítě a jeho psychika - "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie
    • očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

553006
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Soubor vztahující se k tématu "DEN ZEMĚ" obsahuje celkem 20 pracovních listů zaměřených na rozvoj: zrakového vnímání
49.00 Kč
558092
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Soubor “Čarodějnická oromotorika” obsahuje celkem 13 obrázkových karet s cvičením pro rozvoj motoriky mluvidel. Je možné
49.00 Kč
358784
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 10 karet s čísly (1-10) a obrázky znázorňujícími počet ve formátu A4. Soubor je pojat tematicky - lze
37.00 Kč
358734
Informatika
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
36 kartiček s podzimními obrázky. Aktivity s robotickými hračkami Bee-Bot / Blue-Bot pomáhají rozvíjet logické myšlení
40.00 Kč
VÁNOCE - kolíčkování (stíny) VÁNOCE - kolíčkování (stíny)
Tematický soubor "VÁNOCE - kolíčkování (stíny)" obsahující celkem 48 kartiček je určen k aktivitě "kolíčkování" a je zaměřený na rozvoj zrakového vnímání. Cílem této aktivity je připnout kolíček na políčko se správným stínem. Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Kompetence dle RVP PV, které soubor rozvíjí: kompetence k učení kompetence k řešení problému Vzdělávací oblasti, které se k této aktivitě vztahují: Dítě a jeho tělo dílčí vzdělávací cíle - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.), ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika - "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)
UUCZ-440651
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>Vánoce
49.00