UČÍME SE POZNÁVAT NEJZNÁMĚJŠÍ LISTNATÉ STROMY LESA A MĚST, VŠÍMÁME SI DETAILŮ

Počet stran:
23
Velikost: 48.65 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 2. 2024
Sdílet:

Brožura k výuce a procvičování učiva prvouky a přírodovědy. Lze rozstříhat a využít k aktivitám  mimo lavice.

Aktivita mimo lavice. Další ze sady poznávání světa. Děti se často neumí vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pár karet, na kterých si procvičí tuto dovednost a zároveň se dozví zajímavosti o stromech - více v popisu

____________________________________________________________________

Děti se často neumí vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pár karet, na kterých si procvičí tuto dovednost a zároveň se dozví zajímavosti o stromech - v této další sadě - NEJZNÁMĚJŠÍ STROMY A JEJICH VYUŽITÍ.

Naučí se rozpoznat od sebe břízu, dub, smrk, borovici a další stromy, které se dětem mnohdy pletou.

Karty lze využít na více způsobů:

Sada obsahuje 11 dvojic karet - OBRÁZEK x POPIS + klíč řešení + karty k přiřazování + sadu pexesa

Materiál lze využít jak do hodin českého jazyka, tak do hodin prvouky na 1. st. nebo přírodovědy na 2. st.

přírodopisu.

Příklady práce s kartami:

1) Rozdejte dětem karty tak, aby tvořily navzájem neznámé dvojice. Jedno dítě má obrázek, druhé popis. Děti hledají k době dvojici.

Ke kontrole slouží dvojice číslo - písmeno na malých kartičkách, které jsou určené spíše ke kontrole pro učitele nebo sebekontrolu po uspořádání dvojic.

2) Hra podobná hře JÁ MÁM, KDO MÁ. Dítě s popisem čte popis a dítě s obrázkem říká: TO JSEM JÁ. Dvojice si sedají k sobě a dítě s obrázkem jmenuje dalšího hráče, který zatím nemá dvojici, ale má svůj popis.

3) Karty rozmístíme po třídě: Děti mají za úkol rozdělit se do skupin a skupina se snaží přinést na své stanoviště co nejvíce odhalených dvojic POPIS x OBRÁZEK

4) Můžete dětem nejprve rozdat dvojice patřící k sobě. Pak dětem seberete obrázky a vyměníte je za karty jen s názvy stromů.

Děti se pokusí přiřadit kartu s popisem ke kartě s názvem. Kontrola pak pomocí karet s obrázky.

5) Přepis textu z karet do sešitů, tvorba lapbooku.

Jako bonus obsahuje materiál i stromové pexeso. Obrázky z pexesa lze využít do lapbooků.

Pokud se Vám materiál líbí, podívejte se i na mé další sady k poznávání zvířat.

Snad Vám nebude cena za materiál připadat příliš vysoká. Pracovala jsem na tom celý den v posteli při marodění :-) Opravdu několik hodin! :-)

Přeji Vám zajímavé a zdařilé vyučovací hodiny s Vašimi žáky.

Mgr. L. Sudová

Další produkty od autora Libuše Sudová

534778
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně, také se s dětmi učíte hodiny a stále jim to dělá potíž? Také to děti jen při určování na ciferníku a
45.00 Kč
198004
Český jazyk
1., 2., 3.
Didaktické hry
KARTY JÁ JSEM, KDO JE. ZÁBAVA, ČTENÍ S POROZUMĚNÍM, ROZVOJ SLOVNÍ ZÁSOBY, STAVBA SLOVA, SLABIKY, PSANÉ PÍSMO, POHYB
50.00 Kč
199615
Český jazyk - čtení
1., 2.
Já mám, kdo má
KARTY JÁ MÁM, KDO MÁ. PROCVIČOVÁNÍ ČTENÍ PSANÉHO PÍSMA PRVNÍCH PÍSMEN, SLABIK A SLOV J, T, N, V, Z, D, K, Š, R Využití v
70.00 Kč
559391
Výtvarná výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Omalovánky
Pro Váš velký zájem o mé dokreslovaci obrázky a oblibu u dětí jsem tentokrát připravila už v pořadí 7. sadu na té a
35.00 Kč
UČÍME SE POZNÁVAT NEJZNÁMĚJŠÍ LISTNATÉ STROMY LESA A MĚST, VŠÍMÁME SI DETAILŮ UČÍME SE POZNÁVAT NEJZNÁMĚJŠÍ LISTNATÉ STROMY LESA A MĚST, VŠÍMÁME SI DETAILŮ
Brožura k výuce a procvičování učiva prvouky a přírodovědy. Lze rozstříhat a využít k aktivitám  mimo lavice. Aktivita mimo lavice. Další ze sady poznávání světa. Děti se často neumí vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pár karet, na kterých si procvičí tuto dovednost a zároveň se dozví zajímavosti o stromech - více v popisu ____________________________________________________________________ Děti se často neumí vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pár karet, na kterých si procvičí tuto dovednost a zároveň se dozví zajímavosti o stromech - v této další sadě - NEJZNÁMĚJŠÍ STROMY A JEJICH VYUŽITÍ. Naučí se rozpoznat od sebe břízu, dub, smrk, borovici a další stromy, které se dětem mnohdy pletou. Karty lze využít na více způsobů: Sada obsahuje 11 dvojic karet - OBRÁZEK x POPIS + klíč řešení + karty k přiřazování + sadu pexesa Materiál lze využít jak do hodin českého jazyka, tak do hodin prvouky na 1. st. nebo přírodovědy na 2. st. přírodopisu. Příklady práce s kartami: 1) Rozdejte dětem karty tak, aby tvořily navzájem neznámé dvojice. Jedno dítě má obrázek, druhé popis. Děti hledají k době dvojici. Ke kontrole slouží dvojice číslo - písmeno na malých kartičkách, které jsou určené spíše ke kontrole pro učitele nebo sebekontrolu po uspořádání dvojic. 2) Hra podobná hře JÁ MÁM, KDO MÁ. Dítě s popisem čte popis a dítě s obrázkem říká: TO JSEM JÁ. Dvojice si sedají k sobě a dítě s obrázkem jmenuje dalšího hráče, který zatím nemá dvojici, ale má svůj popis. 3) Karty rozmístíme po třídě: Děti mají za úkol rozdělit se do skupin a skupina se snaží přinést na své stanoviště co nejvíce odhalených dvojic POPIS x OBRÁZEK 4) Můžete dětem nejprve rozdat dvojice patřící k sobě. Pak dětem seberete obrázky a vyměníte je za karty jen s názvy stromů. Děti se pokusí přiřadit kartu s popisem ke kartě s názvem. Kontrola pak pomocí karet s obrázky. 5) Přepis textu z karet do sešitů, tvorba lapbooku. Jako bonus obsahuje materiál i stromové pexeso. Obrázky z pexesa lze využít do lapbooků. Pokud se Vám materiál líbí, podívejte se i na mé další sady k poznávání zvířat. Snad Vám nebude cena za materiál připadat příliš vysoká. Pracovala jsem na tom celý den v posteli při marodění :-) Opravdu několik hodin! :-) Přeji Vám zajímavé a zdařilé vyučovací hodiny s Vašimi žáky. Mgr. L. Sudová
UUCZ-401770
Přírodověda>Prvouka>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Rostliny>Stromy
49.00