KDE ŽIJÍ ZVÍŘATA - karty

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 22.47 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Děti přiřazují kartičky k sobě na základě místa, kde zvíře obvykle žije. Soubor obsahuje celkem 36 zvířat. Najdete zde zvířata domácí, exotická, zvířata z lesa, luk a vod.

 

Pracovat s kartičkami lze několika způsoby:

  1. Děti přiřazují jednotlivé karty k sobě na základě místa, kde konkrétní zvíře obvykle žije. Tato činnost podporuje rozvoj znalosti prostředí a ekosystémů, neboť děti musí identifikovat specifická místa a přiřazovat k nim zvířata podle jejich přirozeného prostředí.
  2. Dále mohou karty třídit podle různých kritérií. Například mohou třídit zvířata podle toho, zda jsou masožravci, všežravci nebo býložravci, a tak rozvíjet své chápání potravinových řetězců a biologických charakteristik jednotlivých zvířat. Další možností je třídění podle toho, jaký povrch těla zvířata mají.
  3. Pokud ponecháte listy s krajinami v celku, může být tato aktivita také využita jako hra loto. Děti si tak mohou procvičovat paměť a rozpoznávání, když hledají shodné kombinace krajin a zvířat.
  4. Celkově tato aktivita není pouze zábavným způsobem hraní, ale také účinným prostředkem pro vzdělávání dětí v oblasti biologie, ekologie a kognitivních dovedností, jako je třídění a klasifikace.

Dále tyto kartičky rozvíjí:

  • jemnou motoriku při manipulaci s kartami
  • slovní zásobu - učí se nová slova a aktivně je používají (ptají se na slova, kterým nerozumí)
  • poznávací schopnosti a funkce: poznávají a pojmenovávají co je na obrázku, tvoří si základy prvotního pojmového a logického myšlení, trénují souhrnné pojmenování věcí a činností podle společných podstatných znaků (tzn. nadřazené pojmy - kategorie)
  • vytváření si povědomí o přírodním prostředí a jeho rozmanitosti
  • dodržování pravidla her - hrát férově

Další produkty od autora SKAVERKA (Zdenka Verešová)

36297
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Třísložkové karty
Pomůcka obsahuje 8 kartiček. Děti se s jejich pomocí učí životní cyklus člověka. Od narození až po stáří. Po vytištění
25.00 Kč
17081
Pracovní činnosti
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Děti přiřazují věci, kam správně patří. Obrázky se připevňují k podložce suchým zipem. Vše je zalaminováno.
25.00 Kč
21130
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra pro nejmenší hráče. Na libovolných dvou kartách je vždy shodná jedna kaňka. Cílem hry je co nejrychleji najít karty
25.00 Kč
64181
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Aktivita je ideální pro menší děti. Seznámí se s životním cyklem motýla, žáby a rostliny v květináči. Pomocí stínů
59.00 Kč
KDE ŽIJÍ ZVÍŘATA - karty KDE ŽIJÍ ZVÍŘATA - karty
Děti přiřazují kartičky k sobě na základě místa, kde zvíře obvykle žije. Soubor obsahuje celkem 36 zvířat. Najdete zde zvířata domácí, exotická, zvířata z lesa, luk a vod.   Pracovat s kartičkami lze několika způsoby: Děti přiřazují jednotlivé karty k sobě na základě místa, kde konkrétní zvíře obvykle žije. Tato činnost podporuje rozvoj znalosti prostředí a ekosystémů, neboť děti musí identifikovat specifická místa a přiřazovat k nim zvířata podle jejich přirozeného prostředí. Dále mohou karty třídit podle různých kritérií. Například mohou třídit zvířata podle toho, zda jsou masožravci, všežravci nebo býložravci, a tak rozvíjet své chápání potravinových řetězců a biologických charakteristik jednotlivých zvířat. Další možností je třídění podle toho, jaký povrch těla zvířata mají. Pokud ponecháte listy s krajinami v celku, může být tato aktivita také využita jako hra loto. Děti si tak mohou procvičovat paměť a rozpoznávání, když hledají shodné kombinace krajin a zvířat. Celkově tato aktivita není pouze zábavným způsobem hraní, ale také účinným prostředkem pro vzdělávání dětí v oblasti biologie, ekologie a kognitivních dovedností, jako je třídění a klasifikace. Dále tyto kartičky rozvíjí: jemnou motoriku při manipulaci s kartami slovní zásobu - učí se nová slova a aktivně je používají (ptají se na slova, kterým nerozumí) poznávací schopnosti a funkce: poznávají a pojmenovávají co je na obrázku, tvoří si základy prvotního pojmového a logického myšlení, trénují souhrnné pojmenování věcí a činností podle společných podstatných znaků (tzn. nadřazené pojmy - kategorie) vytváření si povědomí o přírodním prostředí a jeho rozmanitosti dodržování pravidla her - hrát férově
UUCZ-522708
Prvouka>Didaktické hry>Loto>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Živočichové>Obojživelníci (žáby, ...)>Ptáci>Ryby>Savci>Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
42.00