Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

279759
Pracovní činnosti
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Publikace přibližuje žákům profesy elektrikáře, jeho činnosti, prospěchové a zdravotní požadavky. Publikace pomáhá žákům
40.00 Kč
274075
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci si interaktivní formou procvičují znalosti vyjmenovaných slov.
30.00 Kč
268471
Fyzika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci interaktivní formou se snaží poznávat naše významné vynálezce v oblastech techniky, elektrotechniky a zdravotnictví
35.00 Kč
498353
Fyzika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Dalekohledy mikroskop
30.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00