Běhačka PC 4 - Word

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 528.11 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 13 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

533121
Matematika - geometrie
5.
Didaktické hry
Diferencované vyučování obvodu a obsahu pro 5. třídu Aktivita je vhodná k procvičování obvodu a obsahu pro různě zdatné
35.00 Kč
304192
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9.
Ostatní
Obsah: 23+ stránek Seznam věcí na tábor Zážitky Rekordy Výlety na kole, pěšky, lodí Morseovka, šifry Typy uzlů, ohňů
29.00 Kč
363805
Matematika
5., 6.
Didaktické hry
Úroveň: 5. ročník Obsah: 25 karet Před hrou: vytisknout karty 2x (tzn. celkem 72 karet), zalaminovat nápověda vytisknout
29.00 Kč
429194
Pracovní činnosti
4., 5., 6.
Ostatní
Materiál obsahuje dva jednoduché výrobky na vánoční besídku nebo jarmark. V materiálu naleznete postup výroby, seznam
29.00 Kč
Běhačka PC 4 - Word Běhačka PC 4 - Word
Obsah: 13 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 3 - ikony 2
UUCZ-385990
Informatika>Běhací diktát>5.>6.>7.>8.>9.
29.00