Umělá inteligence (AI) v praxi s Bing Image Creator

Počet stran:
7
Velikost: 2.7 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Umělá inteligence (AI) v praxi s Bing Image Creator

V materiálu naleznete podrobný popis, návod a ukázky práce s programem Bing Image Creator, který slouží k vytváření obrázků podle slovních popisů.

Najdete zde odkaz na daný program a návod, jak v něm postupovat. Díky bližšímu seznámení s tímto programem budou nejenom žáci schopni s ním kvalitně pracovat. Získané informace mohou následně využít i pro práci v dalších předmětech, pro vytváření  projektů, výukových i zájmových materiálů.

Zpracovaný materiál může sloužit jako podrobný zápis z hodiny. Využít ho lze nejenom do hodiny Informačních technologií, ale také v dalších předmětech.

 

Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV, SOV

Další produkty od autora Moderní Škola

530071
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Uhádni slovo! Guess the Word! Jedná se o verzi klasické didaktické hry s vlastními úrovněmi obtížnostmi. Tato adaptace
0.00 Kč
264964
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Husitství – závěr husitských válek, království dvojího lidu Materiál je zpracován do hodiny dějepisu vhodný pro druhý
30.00 Kč
440344
Dějepis
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
PLÁN VYUČOVACÍ HODINY - MEZOPOTÁMIE Soubor obsahuje detailně zpracovaný plán vyučovací hodiny na téma MEZOPOTÁMIE. Jedná
35.00 Kč
306771
Přírodověda
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Plán vyučovací hodiny – PAVOUKOVCI – pavouci a sekáči Materiál obsahuje kompletně zpracovaný plán vyučovací hodiny k
35.00 Kč
Umělá inteligence (AI) v praxi s Bing Image Creator Umělá inteligence (AI) v praxi s Bing Image Creator
Umělá inteligence (AI) v praxi s Bing Image Creator V materiálu naleznete podrobný popis, návod a ukázky práce s programem Bing Image Creator, který slouží k vytváření obrázků podle slovních popisů. Najdete zde odkaz na daný program a návod, jak v něm postupovat. Díky bližšímu seznámení s tímto programem budou nejenom žáci schopni s ním kvalitně pracovat. Získané informace mohou následně využít i pro práci v dalších předmětech, pro vytváření  projektů, výukových i zájmových materiálů. Zpracovaný materiál může sloužit jako podrobný zápis z hodiny. Využít ho lze nejenom do hodiny Informačních technologií, ale také v dalších předmětech.   Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV, SOV
UUCZ-348282
Informatika>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Projekty>Ostatní>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00