MIKULÁŠSKÁ NADÍLKA - co se skrývá v pytli? (stíny, přiřazování)

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 12.86 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 10 velkých pytlů s obrázky stínů a 50 malých kruhových kartiček s obrázky.

Úkolem dětí je přiřadit ke každému pytli s obrázky stínů ty správné kruhové kartičky s obrázky mikulášské nadílky.

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV.

Klíčové kompetence:

  • k učení (soustředěně pozoruje, zkoumá, objevuje, všímá si souvislostí, experimentuje a užívá při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů, se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům)
  • k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého, užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu)

Vzdělávací oblasti:

  • Dítě a jeho tělo
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.)
  • Dítě a jeho psychika, podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" 
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie
    • očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

405261
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje hru / stezku " plotovku" s 10 úkoly / stanovišti. Jednotlivé úkoly jsou zaměřeny na téma " Vánoce"
49.00 Kč
421147
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Tento tematicky zaměřený soubor "LIDSKÉ TĚLO - demonstrační obrázky" obsahuje celkem 43 karet ve formátu A4. Všechny
55.00 Kč
363370
Matematika - geometrie
MŠ, MŠ - předškoláci
Pexeso
Oblíbená hra pexeso obsahující celkem 96 hracích kruhových kartiček (48 dvojic). Hra rozvíjí zrakové vnímání, základní
44.00 Kč
521536
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Soubor obsahuje 60 kartiček určených ke kolíčkovací aktvitě - určování správných stínů. Děti mají za úkol určit, který
49.00 Kč
MIKULÁŠSKÁ NADÍLKA - co se skrývá v pytli? (stíny, přiřazování) MIKULÁŠSKÁ NADÍLKA - co se skrývá v pytli? (stíny, přiřazování)
Soubor obsahuje 10 velkých pytlů s obrázky stínů a 50 malých kruhových kartiček s obrázky. Úkolem dětí je přiřadit ke každému pytli s obrázky stínů ty správné kruhové kartičky s obrázky mikulášské nadílky. Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV. Klíčové kompetence: k učení (soustředěně pozoruje, zkoumá, objevuje, všímá si souvislostí, experimentuje a užívá při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů, se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům) k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého, užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu) Vzdělávací oblasti: Dítě a jeho tělo dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.) Dítě a jeho psychika, podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"  dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)
UUCZ-428962
Nezařazené k předmětu>Skládačky>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>Čerti, andělé a Mikuláš
49.00